Petrovsky&Ramone maken campagnebeeld voor Nationale Opera & Ballet.

06 FEBRUARI 2014, AMSTERDAM, DONDERDAG 6 FEBRUARI
Samenvatting
Fotografenduo Petrovsky&Ramone maken het nieuwe campagnebeeld voor Nationale Opera & Ballet, de nieuwe, gezamenlijke naam van De Nederlandse Opera, Het Nationale Ballet en Het Muziektheather Amsterdam. Petrovsky&Ramone maken het campagnebeeld voor de resterende producties van het huidige seizoen en voor het seizoen 2014/2015.

De eerste campagnebeelden zijn zichtbaar vanaf maandag 17 februari, de datum waarop de nieuwe naam van de organisatie officieel gelanceerd wordt. Die dag wordt ook het programma van het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Naast fotografie maken Petrovsky&Ramone ook de videotrailers voor de producties. Deze combinatie sluit aan bij de keuze van Nationale Opera & Ballet om de voorstellingen in toenemende mate met bewegend beeld te communiceren.

Over Petrovsky&Ramone
‘Rauw, sexy en waanzinnig: de wereld van Petrovsky&Ramone is er een van dromen zonder weg te suffen.’ Voor hun decor reizen fotografen Petra van Bennekum en Morena Westerik al jaren de wereld rond. In het najaar van 2013 was tijdens de designweek in Peking een overzicht te zien van het werk van Petrovsky&Ramone. Hun ‘oxymoron’ was een van de hoogtepunten van het paviljoen van de Chinese kunstenaar Ai Weiwei.

Een greep uit hun klantenlijst: Vogue NL, Volkskrant, Wrangler Blue Bell, Nike, WE, Tommy Hilfiger, Aishti, Mercedez Benz, V_MAN, Oyster, Blackbook, Glamour, S-magazine, I Love you magazine.

Citaten
"Petrovsky&Ramone zijn bijzonder getalenteerd. Hun werk is jong en fris. Met de keuze voor dit duo zetten Nationale Opera & Ballet de traditie voort van het samenwerken met toonaangevende beeldend kunstenaars." Ted Brandsen, directeur Het Nationale Ballet
"Een samenwerking met Nationale Opera en Ballet beleven we als ‘ultiem’. We vinden het heel bijzonder het filter te mogen zijn voor deze indrukwekkende klassieke kunstenaars. Een eer. " Petrovsky&Ramone
Over Hagens PR

Hagens PR is een influencing agency

Wij draaien op aanstekelijk enthousiasme. Aanstekelijk enthousiasme komt voort uit bevlogenheid en ambitie en laat zich graag verspreiden. Daarom werken we alleen met mensen en merken die écht geloven in wat ze doen. Dat doen wij zelf namelijk ook.

We staan merken en mensen bij in het realiseren van hun ambities door ze te adviseren over marketing en innovatieve online media- en PR strategieën. We zijn ook goed in traditionele PR, maar wel op onze eigen progressieve manier. Dankzij die combinatie kunnen we onze jarenlange ervaring en ons grote netwerk op dagelijkse basis inzetten voor zowel commerciële als culturele merken.